Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

äntligen..

Kategori: Allmänt

.. är biljetterna beställda! Vi köpte två extra, kan tänka mig att de går åt de med. :)
 Nu sitter jag på pappas jobb, jag caddar ut julgranar, så jag går o nynnar på jullåtar. K U L...not.. Men jag har kommit på en massa fräna idéer om hur min asfräna julgran kommer att se ut, ja Mathias lilla, det blir en gran.. MohHAhaHAhhAh, antingen en vit eller svart. Får se. :-) Förra året var det en vit, fast den blev rosa när belysningen var på. hehe..
  Har massa att se fram emot nu, tyskland, ullared, Ida fyller år, tjejmiddag på ollan, utomlands, o danmark. Det sträcker sig ända till Februari nästa år, lovely!
 Nehepp, nu är kafferasten slut! Ska kanske ge mig på att försöka göra en stand-up sen.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: