Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lööööördag

Kategori: Allmänt

o jag mår bättre, woho! Så det blir Ollan ikväll! :)

Igår gjorde så blev det att gadda Majkus, blev en japansk mask på armen, tatuerade över lite som magnus hade påbörjat men inte avslutat men den är inte färdig än lite skuggningar o lite färg kvar ska nog tilllägga lite blommor med. :-) Den andra blev bra med den jag gjore i veckan en text på vänster sida ner vid kalsipperna. Härligt att komma igång igen, bilderna får komma in lite senare orkar inte mecka med det just nu. Efter det så satt vi här lyssnade på musik o tjatade. Mackan B var ju här haha. Sen drog vi till Joel där jag o Frida skakade rumpa haha. Vem har sagt att man kan ha tråkigt nykter?

Nehe nuså ska jag ta o jaga föda, hörs!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: