Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

joooobba

Kategori: Allmänt

jobba jobba jobba, stressa stressa stressa.. Gud så roligt det är, men nu fick jag en kafferast, eller jag krävde en. Idag är det ingen bra dag, ingen bra dag alls pga många saker, stressen framför allt. Åååh, suck.. Men i morgon kanske det blir bättre, hade tänkt att tvinga med herren på bio o innan dess käka något gott. Får väl se ifall jag lyckas, kan ju hoppas det iaf.

So far så står det bara jobb på schemat över helgen o det är inte så värst spännande. Får se ifall jag lyckas ta mig ner till Ida, ska försöka. Ifall det blir att jag stannar hemma o jobbar så blir det väl att jag kikar in på stickans 60 årsfest så jag tydligen också var bjuden till, vem tackar nej till gratis mat? Inte Liza Börjesson iaf, speciellt inte till kött!. (så blir det ifall jag stannar i shitlake) Blir det att jag måste stanna så får jag ta o åka ner till Ida nästa helg hon har tid såfår jag väl fira henne då, men inget bestämmt än.. åhh jobbigt, suck.. Många suckar nu, känner att det är mkt att tänka på för tillfället. crap..

Har också börjat planera hur sovrummet ska bli efter renoveringen, ifall hyresvärden får tummen ur o början någon gång. Så ska ta o dra mig till Ikea någon dag o börja inhandla små prylar.

Nehepp nu måste jag rusa, dags att springa runt där ute som en yr höna.
Puss!


Jag vill åka utomlands

Kommentarer


Kommentera inlägget här: