Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

värdelöst..

Kategori: Allmänt

..bloggande..

Har inte tid, nu har jag fått tid över för en gång skull. Har haft praktik hela veckan och kommer ha denna vecka som kommer med, så har slutat 6 varje dag, och har alltid gjort ngt efter. Men men.
  Denna helg har varit ganska lugn.Eller ja det har den. Fredags så var det ju hockey då skull grabbarna sitta här och kolla så jag traskade upp till Jennie där vi satt och tjata kvällen slutade med att Jennie gick in i stolpar!. Jag fick mig ett gott skratt, och så vill jag tacka snälla David W som höll mig sällskap när Jennie försvann.. Mucho snällt.
  Lördag var det jobb jobb och mer jobb. Skit kul.. not.. Men det är pengar. Efter jobbet så drog jag till Mattis där vi satt och väntade på att hans vän skulle ringa. Under tiden vi väntade gaddade jag hans pekfingrar. Gaddade in hans barns namn Casper och Alex, nöjd blev jag. Dock så är de det sämsta stället man kan ha den tatueringen på, speciellt när det gäller mattis händer haha. Men kan ju hoppas på att dom får sitta kvar en vecka eller två. Haha.. Sen stack han ner till kalles och jag v ar barnvakt, de låg dock och sov så fick titta på tv :P Hemgång vid 01.00 när min kära pojkvän och mattis kom. :)
 söndag, jobba jobba jobba, hem ättttaaa frukost och nu sitter jag här, fast nu ska jag kolla på film med honey och myspysa.
Imorgon blir det svårt att skriva, för i morgon slutar jag 6 och sen jobbajobbajobbajobbajobbajobba!!!!!

Sov gott!
pyssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: