Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tudiloo

Kategori: Allmänt

Är hemma tidigt idag, härligt.
 Det är nog dags för kissens första hårboll nu, har matat honom med gräs. hehe.. Snäll som jag är, jag har även pluggat och så har jag gjort i ordning i garderoben och sovrummet. Dags för att tvätta, ska strax kila ner och kolla när vi har tid men har inte riktigt orkat göra det än. men snart så.
   Inte långt kvar till sommarlovet nu, mitt näst sista sommarlov, skulle egentligen varit mitt sista nu. Men jaja.
Min huvudvärk har kommit tillbaka igen, crap.. Tänk dig att du har huvudvärk varje dag, och när du har huvudvärk så känns det som någon vrider om din vänstra hjärnhalva med en sekunds mellanrum. Och så blir det typ 10 gånger minst perdag. jaja nu ska jag sluta gnälla.

För övrigt tycker jag rent hus är ett äckligt program, såg reklamen nyss. blä..

puss!

gammal bild på mig och emma! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: