Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tröött..

Kategori: Allmänt

efter en lång dag på praktiken.
För en gång skull fick vi lite mer att göra, jag har till och med fått klippa, ett nytt klippsätt vi inte ens har gått igenom i skolan än, tack janet :) Konstigt nog blev det bra med och det tog inte så farligt lång tid heller, ca 40 min. Och det var korthårsfrisyr. Duktig jag är. woho.
   Nu ligger jag här i sängen med datan framför mig och funderar på att knalla upp till Jennie. Vi ska (som vanligt) kolla på DHW medans våra kära pojkvän kollar på fotbollen. Funderar starkt på att städa med, storstäda.. Men det får bli en annan dag. Måste bli av denna veckan iaf. (tredje världskriget här hemma, tro mig)

Nu kommer det lite bilder ifrån valborg och jennie och martins 18 års fest. enjoy.
PYSSS

<3
nöff nöff
<3
syskonskaran, magnus ser lite wierd ut dock

söt bild :D

close up på valborg

söta damer.
nu orkar jag inte lägga in fler ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: