Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

söndag

Kategori: Allmänt

ännu en söndag.
Söndagar är inte roliga. Speciellt inte när det är söndagen innan två veckors praktik börjar. suck.. Jaja.
   Igår firade jag underbara isfis som fyllde hela 18 år igår :-) grattis ännu en gång <3 Vi grillade och hade jättetrevligt, min kära pojkvän kom förbi en sväng och sa grattis med! Han är så snäll så.

Jag hade tänkt skriva en massa om obehagliga männsikor. Men jag känner inte att jag orkar det nu, jag ska värma på mat. Jag är hungrig.

Jag känner också att jag inte kommer orka med morgondagen, den kommer bli pinsam och bara allmänt obehaglig.

nästa inlägg jag skriver, så kommer det bara vara en massa bilder. :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: