Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

ja och så..

Kategori: Allmänt

.. var det lördag igen.
Igår så hände det inte så överdrivet mkt, sista dagen på praktiken var igår, härligt. Jag fick lite presenter ^^ Schampoo, balsam,vax, bodylotion och någon mer pryl. danke danke. Sen efter praktiken så åkte jag upp till Jennie och satt där en stund, Jonathan och Sonni kom upp med Mia som jag sedan fick ta med ner till Mattis då jag skulle sitta barnvakt. När Mattis och alla andra åkte ut till sägernas så däckte både jag och kidsen. vi gick i stordäck. Härligt.

Så iiidag ska jag upp till Jennie, blir det nog, och sitta där. Får väl vad se vad som händer ikväll.
Får uppdatera mer i morgon för nu ska jag packa ner datorn och lämna den hos mine darling,
PYSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: