Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

...

Kategori: Allmänt

japp.. allt jag har o säga när det är söndag..
Men helgen var lyckad tack vare pärlan! Hon kan vara väldigt roande kan jag lova, det var behövligt! Fick en massa berömm av någon som har förändrats så mkt dom senaste två åren, till det bra. Någon jag helt seriöst var rädd för i början. Mycket bra, myyycket bra!
Snart är det dags för Helenka och Pärlan att gå på balen, då blir det fullt ös klockan 10.00 tisdag morgon. Härligt.
Uppdaterar i morgon, ska då även lägga in bilder ifrån helgen!

puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    i miss you <3

    2009-05-24 | 23:01:19
  • Anonym säger:

    i miss you <3

    2009-05-24 | 23:01:32

Kommentera inlägget här: