Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

varför inte?

Kategori: Allmänt

Regler: Det här är svårare än vad du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 2 då!). Lycka till!
1. Vem utmanade dig? Lamija
2. Vad heter du? Liza
3. Ett ord på fyra bokstäver? löpa haha?
 4. Flicknamn? Lisbeth
5. Pojknamn? Linus
 6. Yrke? Lärare
7. Färg? ljusblå
8. Klädesplagg? Linnebyxor
 9. Mat? Lasange
10. Sak i badrummet? Lypsyl
11. Plats/stad? Lissabon
12. Orsak att vara sen? Läkarbesök
13. Något man skriker? Lalalalalaalallalala ?
14. Film? Love and basketball
15. Något man dricker? Long Island Ice Tea
16. Band/grupp? Lasse Stefanz (hahah kom inte på ngt bättre)
17. Djur? Lodjur
18. Gatunamn? Lövgatan
19. Bil? Lamborghini
20. Sång? leva livet?
21. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Lacrosse

Nu utmanar jag ........ IDAAAAAAAAA och EmMMma wii

Kommentarer

  • Lamija säger:

    Men lizaaaa du har ju härmat mina svar,läste du reglerna lr :P

    2009-03-23 | 21:31:47
    Bloggadress: http://danzadanom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: