Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

uppda..

Kategori: Allmänt

fy vilket slitgöra jag gör, haha städerska. Helt torr och röd om händerna nu, kaaanske liiite slarvig med handskarna. Äsch.
  Fick höra för en liten stund sen att Fredik och Johanna har fått en liten pojk ( Elisabeths barn Fredrik ) han heter Tage, tror jag att dom döpte honom till.

Sitter fortfarande på jobbet, väntar på att pappa ska bli klar så vi kan åka hem, är väldigt sugen på meatballs eller köttfärsås, beror på vad jag orkar sen när jag kommer hem,
 några förslag vad man kan ha i för något gött i hemmarullade köttbullar,  antingen kommer de vara smaklösa eller så kommer det smaka grillkrydda. Grillkrydda är gott..

Sandra i min klass verkar sugen på att gadda sig i helgen, ja det var en kanin till det :-) så sammanlagt har jag fyra, fler är välkomna ;-)

Nu tror jag pappa börjar packa upp, hörs sen eller i mon!
pyss
+ att bilder från helgen kommer antingen sen eller i mon, det är ju faktiskt DHW ikväll :-)

Kommentarer

  • beelllaaaa, säger:

    halluhuu, du får gärna göra min med, fast det är inte så mycket :P Fast jag är inte hemma i helgen! du kan ju säga till om du har maskinen hemma innan helgen eller efter =) om du vill då! pyssss

    2009-03-31 | 19:51:43
  • ida säger:

    du kan ha i ajvar relish (en slags röd paprika blandning typ) eller smula i fetaost eller ha i örter, exempel persilja!

    2009-03-31 | 20:14:44
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: