Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

torsdag

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att jag ska börja.. himla seg dag idag. suger.. Gick upp vid halv sju.. usch..
Har heller inte slutat hosta det är inte alls kul. Men men.

Blir en lång dag idag. Skulle egentligen slutat vid kvart i 11 men jag var ju sjuk i tisdags så ska göra min uppsats idag. Kommer antagligen inte hinna med tanke på att jag ska med bussen halv tre och uppsatsen ska skrivas 12.40 måste dra till någon hållplats innan juneporten och måste gå vid ca två då. Blir inte lång tid att skriva uppsats på med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska skriva. Så vi får se hur det går. Suck.

Nu till det roliga. Ja som sagt så är det torsdag det betyder att det är fredag imorgon, HÄRLIGT.
Det blir antingen fredagsmys med älskling, tjejkväll eller utgång med alla möjliga. Men får se.
På lördag ska jag till Emma eftersom hon har fyllt 18 år nu, så då blir det att fira henne med en massa gamla kompisar och mat, KÖTT. mumma.

Skulle också skriva att jag hänkar på West Cost Riot det i Juni med mina kära systrar. Det ska bli kul :-)

Vill ha pengar nu med så jag kan köpa min egna maskin för nu så har jag en massssa försökskaniner. Hehe. Mycket trevligt. Har redan kikat in på en, och den kommer sen när jag har fått pengar. Mycket nice.

Nu börjar jag , ha det fint!
Pysss!

Kommentarer

  • Lotten och Kotten säger:

    Fan, jag som hade tänkt anmäla mig som försökskanin, om du redan har en massa så behövs ju inte jag ;p

    typiskt!

    2009-03-19 | 12:48:03
    Bloggadress: http://oibyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: