Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag

Kategori: Allmänt

jahopp, då vart det torsdag.
Blev inga våfflor igår, dock ska jag tvinga jonathan göra det ikväll mohhaha.. :-)

Johan kommer hem ikväll! Mycket trevligt, så imorgon kommer jag nog möta upp honom på stan och åka med honom hem sen!. Sen ska jag också klippa honom. Får se vad det blir för något.. Bara klippa lite. Hehe.. blir säääkert jättebra.
      Jag pluggade lite igår med, var osocial i ren protest för att jag inte fick mina våfflor. Skrev 5 ½ sida om antiken och det får nog bli lika många idag, + att jag ska skriva om bagare. Det förstår jag dock inte, varför jag ska skriva om bagare eller vi, jag och Natta.. jaja..
     Sista akupunkturen var idag med, härligt. Nu blir det massa plugg framöver, det är väl kanske inte så kul. Men så får det bli. Har blivit så himla peppad nu när solen har kommit fram. När solen började komma fram var alla jätteglada, sen när snön kom tillbaka var alla lika tråkiga som vanligt :P Men nu är den tillbaka, och nu ska den stanna.
    Hade även utvecklingssamtal idag, allt är bra utan frånvaron, men det är pga av alla sjukgymnast besök, sjukhusbesök, akupunktur, huvudvärk, you name it. Men nu när huvudvärken nästan är borta så kommer det att bli så mycket bättre, speciellt nu när jag inte ska till akupunkturen mer på ett tag. Härligt!

Nu ska jag fjäska för Jonathan så han köper våfflor till mig.
Här kommer bilden på svampbob när han är färdig!

svampiii!
Visst, den kanske inte är jättesnygg, men det är ju faktiskt första gadden så! Bättre kommer jag bli minsann, ska fylla i en till gadd på mattis. Det blir nog braow.

Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: