Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Japp, jag uppdaterar asssskääst. Men när man har fullt upp med att vara sjuk och hosta upp sina lungor såå är det inte lätt.
Men men , jag skrev sist om frisör mässan och det var riktigt kul må jag lova. Träffade lite kändisar tillochmed. tex, Bobby (Linda rosings vän), LouLou (eller hur det stavas) ifrån idol, vimmelmamman (bloggaren) och Magnus Karlsson, mycket trevliga prickar, trodde faktiskt inte det men tex Bobby stod faktiskt kvar och pratade i typ en 5-10 minuter iaf. Väldigt trevlig. Men men.

Nu som sagt sitter jag hemma och hostar upp mina lungor skulle egentligen till skolan idag men det blev inte av för att jag sov knappt någonting inatt.. Satt ca en timme och stirrade in i väggen och givetvis hostade.. Suck..
   DHW börjar snart och det ser jag ifram emot, bror min och pojkvännen sitter och spelar cod. Typ astråkigt spel. Blir helt snurrig av allt skjutande. Barnspel passar mig bättre. Och OS spelet. Jag vann för det mesta innan när vi hade tävling hehe.. Den ni..

Jag har haft estet vecka nu med, hade bild så har gjort tre fräna tavlor. Men lägger in en bild när dom sitter på väggen :)
Dom blev fräsiga..

I helgen blir det ifyllning av svampbob och så ska alex tatuera sig med. Svampbob skulle jag ha fyllt i för ett tag sen men både jag och Mattis har varit sjuka ett tag nu. Det suger, för jag har blivit vääääldigt sugen på att fortsätta, tur att jag får låna hans maskin tills jag kan köpa en egen :)

Nu så börjar DHW snart så ska dra mig, ha det bra!
PYSS!

Bobby och jag
en trevlig prick
riktigt snygg klänning av lars wallin
Frän klänning av Lars Wallin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: