Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeeeej
Nu sitter jag i skolan och ska plugga antiken, har dock inte kommit så långt med tanke på att jag sitter här och skriver samt kikar lite på facebook. hehe. Men jag tycker att jag gott kan göra det för att jag har kommit så långt med antiken ändå. Ja ja. 
  Jag var ju på teater igår, (kanske inte skrev det??) om Ellen Kay, nästa gång läser jag hellre en mindre bok eller på internet om henne för den föreställningen var värdelös. Jag kommer inte ihåg någonting om vad hon har gjort och mina stackars öron plågades. Nej det var inget för mig. Tur var så var Mattis snäll nog att vända när han var i Bankeryd för att komma o hämta mig. Samt bjuda på kaffe, för kaffe fick jag inte köpa där inne, då tog dom inte kort. Men men.

Idag ska jag städa på jobbet, skulle gjort det i söndags men det har kommit så mycket annat i vägen. Så det blir av idag.
Mine darling ska laga mat till mig idag, han ska göra hemmalagade köttbullar till mig, dom är lite nyttigare och lite godare, tycker det är snällt utav honom med tanke på att han inte tycker om det. Mucho snällt, jag har en väldigt snäll pojkvän. För övrigt så har vi varit tillsammans i snart 2 år ( i juni )<3

Fick även låna Mattis maskin hela helgen, det var ju snällt. :-)

Puss ! hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: