Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tiisdag

Kategori: Allmänt

hallllo, igår var det en slapp dag, efter att jag kom hem blev det att åka och städa på jobbet sen åka till matttis och fylla i svampbob (bild kommer någon annan dag eller senare) det var inte så svårt, det svåraste var att se ifall färgen satte sig speciellt med de ljusa färgerna. Men det gick nog. Hoppas jag, märker vi när det läker :) Tog inte för lång tid för att vara första gadden som jag fyller i heller. ca 2 timmar. Snart blire att fylla i en annan gadd han har på benet, övning ger färdighet! gooott.

Imorgon så ska vi klippa "kunder", för min del så blir det att klippa azra, ska bli spännande. Men det är bra att vi börjar med det nu, vi ska ju faktiskt antagliugen ha kundpass i slutet av denna terminen och hinner vi inte det så blir det i början av tvån.
Imon ska vi också öva lite långhårsuppsättningar, vi ska göra det ett tag framöver. Så jag hade tänkt att jag skulle öva lite på balfrisyrerna fast testa lite nytt samtidigt, blanda lite. Sånt är kul. :)

Ne, nu ska jag upp och handla. 
Ha det fint! PYSSSS
söt missee
Sömnig kisse miss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: