Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har dte varit en lång dag och har varit jättetrött, så trött att jag somnade på bussen hem. snark. Men även ifall jag var trött så gick klippningen bra! Dock så vet jag inte vad som hände med långhårsuppsättningen för den blev väl kanske inte så bra som jag hade velat. Men men, jag skyller på att jag var trött.
   Nu sitter jag hemma och lyssnar på när Jonathan, Sonni och Torkel sitter och skriker framför tv.n o spelar. Jag fick inte vara med för att jag vinner hela tiden. Inget mig emot jag hade antagligen bara förlorat för att jag är så himla trött. gäsp.

Det är även våffeldagen idag, jag funderar på ifall jag kanske ska fjäska för Jonathan lite så han kan gå upp och köpa smet, sylt och grädde. Hade varit gott. Men han har ju jobbat och slitit idag så han kommer nog vara fastklistad framför tv.n ikväll.
  Men men..

vad finns det mer att skriva om som har hänt idag? Har ju inte hänt så mycket idag, vad jag kommer ihåg iaf. Jag tror jag har dåligt minne, jag börjar bli gammal..

Jag börjar bli väldigt tröttom det här ständiga pratet om att gå ner i vikt! såååå hiiiimla tröööööött. Ska ni nu prata om det så prata inte om det i min närhet, det är jobbigt som det är.

Det var allt jag hade att säga idag! Ha det gott!

:)
En bild ifrån i lördags när vi firade emma- Jag i randigt :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: