Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här och äter potatisbollar som jonathan har gjort till mig dom är goooa. :) Har precis kommit hem från näst sista akupunktur tjolavippen idag, sista gången är på torsdag. Väntar även på att Mattis ska ringa. Jag gör mycket jag.

Helgen blev lugn, på fredagen så skulle jag gadda en maaassa, men det blev inte av. Mattis fyllde ju år så jag ställde upp som barnvakt medans Joel och Mackan rövade bort honom.
I lördags var jag hos Emma, hon har ju fyllt 18 så vi firade henne med mat och god dricka, vid ca 22 gick jag vidare upp till Jennie där Jonathan, Jennie, Johan och Jimmy satt och spelade kort så jag joinade. Trevligt.
I Söndags var jag på min första innebandy match någonsin i nyhem, det vart trevligt. Dock är jag lite besviken på klacken, den sög. men men.

Fick också mitt första MVG idag, duktig som jag är, alltså som slutbetyg då. Annars har jag fått det på arbeten och så, jag fick MVG i bild. :-))) yey.

Men nu ska jag fortsätta äta, ha det gott.
Pyss

svar till ida, ne jag har inte dumpat min kära pojkvän ;)
svar till lotten, alla kaniner är välkomna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: