Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

Är ledig idag och jag har tråkigt, jaja.. Så kan det vara, funderar på att städa. Men vet inte ifall jag orkar. Får se.

Så här har min helg varit iaf.
Fredag;
 var det skola en stund sen så blev det en massa shopping med Johan toan, bra att ha en personlig stylist ibland haha. Sen åkte vi hem och då var det dags att klippa Johan. Det blev fint. Sen körde han upp mig till Gunnarsbo hallen, för klockan ett kom bussen som skulle gå till Uppsala. Så resten av dagen bestod att sitta på en buss i fem timmar sen kolla på MAIS matchen, sen hem igen i fem timmar. Men matchen var spännande dock blev det bara lika, det var ju tråkigt. Dom gjorde ju faktiskt mål i sista sekund vilket inte räknades med sen. Jag kom hem vid ca 03.00 och då blev det en promenix hem med gurkan och ISA! trött var jag. Kom hem, bäddade ner stackars Johan som låg och frös haha. Sen sovaaa!.
Lördag:
Gjorde inte så speciellt mycket, var ju så himla trött efter fredags, men fick bli att man gjorde iordning sig och dra upp till Jennie vid 18, för vid 19 skulle vi gå upp till Bella som fyllde 18! :) Det var trevligt, blev lite konstigheter bara, jag och Jennie gick senare ner till Kalles där det var väldigt mycket trevligt folk. Jag dansade till o med, som vanligt. Jag och Jennie gick sen vi typ halv 1 och på vägen kom krampen i magen tillbaka, den var inte nådig. Hemma hos Jennie så satt Jonathan, Sture och Jimmy där. Jag och Jennie gick in i sovrummet och somnade gott.
Söndag:
Åkte hem ganska tidigt, stackars Jimmy blev inringd till jobbet. Väl hemma så låg jag och Jonathan och kollade på OC hela dagen tills det var dags för honom att kolla på MAIS matchen och jag skulle upp och fira Elisabeth. Mais åkte för övrigt ur. Sen hem och sova.

Nu orkar jag inte skriva mer och mittt internet ballar ur, lägger in bilder på helgen antingen sen eller i morgon ;)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: