Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

Jaha nu vart jag kass igen på uppdatering och jag får skylla återigen på mitt kassa internet.. men nu sitter jag uppe hos min kära far och väntar på lite mat, sen blir det att gå över till Jennies föräldrar för att lämna en blomma till Åke för att han fyller år idag. :-)

Men men..
På den sista tiden har det varit väääldigt mycket att göra så mina lediga dagar sover jag.. Men det börjar äntligen lugna ner sig som tur är.
   jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har inte hänt något nytt, bara plugg, plugg och åter plugg.. Och det är väl inte så kul att läsa om vad jag har haft för prov i svenska? fast nu kom jag ju faktiskt på en grej..

På lörd-sönd så är det hår-mässa i jönköping Elmia, dit ska jag på söndag och kolla på fräna bruduppsättningar och annat skoj, Jennie (min vän som också går frisör fast i 2.an) ska också vara där fast hon ska gå runt på golvet dvs se till så ingen fuskar. Vi har väldigt tur vi som går frisör för att biljetten hade kostat ca 1000.- för en dag, men alla som går frisörutbildning får betala 200.- men det betalade skolan.  Så jag får se ifall jag hittar något fränt att köpa till min aslånga hår och ifall jag ser några fräna frisyrer :-)

Men nu kom pappa hem, så nu blire mat!
Ha det bra! pyz :*
lillasyster <3
Här är minipork ( min lillasyster <3)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men vad du uppdaterar dååååååååligt måste ju veta vad som händer i mellangrisens liv!

    2009-03-12 | 20:11:31

Kommentera inlägget här: