Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

torsdag

Kategori: Allmänt

idag är det en bra dag, för idag så slutar jag skolan. woho..
Nu sitter jag här alldeles fin i mina ljusa jeans, piké tröja och mina fina röda hängslen, eller aa Mattis fina röda hängslen. Kängorna kunde jag inte ha, måste köpa nya sulor. Fick jordens skavsår på fötterna i fredags. FYY..  jaja..

Igår firade vi minipork, dvs min lillasyster Sofia. Ska lägga upp lite snygga bilder jag o ida tog igår hahahahah. Riktigt snygga. Inte alls snygga.. Men jag lägger upp dom sen ändå. Nu kan jag inte göra det eftersom jag sitter iskolan, ska bara sitta här i en halvtimma till...... SUCK..

nehepp..
Ha det gott puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: