Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

måndag

Kategori: Allmänt

jag är trött på allt just nu, och nu har jag fått ännu mer att tänka på. Som om jag inte hade tillräckligt. Men jag ska göra mitt bästa.

Annars har helgen varit kanon, var upp hos Jennie i fredags satt och väntade på att Fia skulle sluta jobba, det var väl trevligt. Mötte sedan Fia o gick ut o traskade en bit, svängde förbi mattis med.
  Lördag hände det inte allt för mycket, lite sömn och barnvakt. Magnus var så snäll så han hjälpte till, så jag fick sova en stund. (y)  Lördags natt fick jag inte mycket sömn heller. Söndag bestod utav städning på jobbet och sova. Även denna måndag.

här kommer lite bilder.
puss :*


blev bara en bild än sålänge, får ladda upp fler hos pappa, mitt internet suger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: