Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

jaha..

Kategori: Allmänt

still doing my best...

Nu har jag haft min skolavslutning, det var igår faktiskt. Inte ett IG än vad jag vet.. WOHOO..
 Efter kyrkan gick vi i klassen till Coffeehouse by George. Det var trevligt, dock mycket folk menmen..
Sen gick systrarna Börjesson på stan, shoppade mina aaas snygga brallor.. den du..

Idag var jag på Sofia (min lillasysters) skolavslutning. Det är inget fint väder. inte alls.
 Skulle in till stan idag egentligen och kolla när Fia, Helena och Linda springer ut men jga känner inte att jag orkar göra det idag, det är kallt, det blåser och det pissregnar. + att jag inte har någon skjuts. Men deras presenter får dom sen ändå. :)

Ihelgen får vi se vad som händer, det är ju inget fint väder om man säger så.. Skulle ju till Jokers imorgon, men vi får se hur det blir med det. Orka stå i regnet liksom.. Ska även gadda lite, ska gadda Fia, Beppa och Mattis. :) mkt trevligt.

nehepp.. här kommer lite nya bilder.
puss


fika

mmmmm mat, <3

min fräna lillasyster. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: