Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

..

Kategori: Allmänt

haha det blev mycket uppdatering på onsdagen där. Nee, jag hann faktiskt inte det, då var det ett nytt pass med balfrisyrer och ÄNNU mera jobb. Så denna helgen som jag skulle gått till azra och firat henne, gått till fia och hon skulle laga kyckling till mig, och jobbat och massa andra grejer. Blev inte av, jag stack till västerås med Mattis o barnen. (jonathan kunde inte hänga med ;( ...) Och hade faktiskt kul, stor marknad och så tvingade Mattis o barnen o åkte på tivolit. shit.. är allt jag har och säga.  Men kul var det, igåe så kom jag hem, då åkte jag upp till pappa, åt en massa mat och tårta. Sen åkte jag, älsklingen, sofia och Johan o bada i näs, sen kom Mange, Henke och FisFia, lite senare kom Erik och Sonni, så vi var ett gäng, det var faktiskt jätteskönt och jätteroligt. Jag var väl den enda som inte badade särskilt mycket. Konstigt nog.

Strax ska jag åka iväg o jobba, bal bilderna kommer, och de från förra helgen. Jag har bara inte hittat sladden till min kamera och så ligger balbilderna på pappas data.

pyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: