Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

-.-''

Kategori: Allmänt

jaha, nu är jag hemma och väntar på att min kära pojkvän kommer hem ifrån öland. :) Han har dock ingen röst kvar typ. he he. 
  Jag hade ganska trevligt igår, först var jag hos Mattis och höll lillsyrran sällskap när hon gaddade sig :) Ett körsbär på handleden blev det, mucho fin. :) Sen drog vi ut till Martin med Jennie och alla dom. Det var trevligt, sen kom Beppa och Fia o hämtade mig, då åkte vi till Mattis. Det vart trevligt. 
   Idag har jag inte gjort ett skit, koma heeela dagen. Var barnvakt lite granna med, fast det var ju inte sålänge. Men ändå.

nehepp, sk aman kanske ta och göra något vettigt?

ne..

:*

Sofias gadd jag gjorde

Henkes jag gjorde

Oså manges.. Ingen utav dom är klara än..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: