Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

jaha..

Kategori: Allmänt

då är man i Falkenberg, och pappa hade rätt. Vädret är såååå mkt finare här. Lyckades somna i solen, vaknade upp i en liten svettsjö.. Inte så mysigt måste jag säga, men solen var efterlängtad! Skönt att komma iväg lite med..
  Idag har vi firat Elin och Elvira.. Så har grillat o grejat, har varit nere vid havet masssa gånger idag. Var nere vid havet när det var solnedgång, det var en maaassa fin solnedgång. Hela himlen var rosa o lila, det fastnade dock inte på min kassa mobilkamera :(  Det var ju lite tråkigt.. men men.. Får se ifall jag lyckas ta en bild imorgon med kameran. :-)

Nu ska jag ta o borsta igenom mitt toviga hår.. En varm dusch fick jag ju inte innan!!! :-(  sitter fortfarande o huttrar.. brrr.

Ne farväl....

puss


Falkenberg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: