Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

.

Kategori: Allmänt

Jaha, det var ju ett tag sen jag skrev något vettigt..
  Men jag har inte så mycket att säga.. Det är tomt i skallen just nu, där inne finns det bara en massa smärta. Som jag ska kolla upp imorgon. Så dags för ännu ett läkarbesök. Sen om två veckor så ska jag till vårdcentralen o göra en massa allergitest o kollaifall jag har astma. Skönt att jag får min vanliga läkare iaf. :-)
  På onsdag kanske jag hänger med pappsen o Mange o målar i Idas lägenhet i GBG o på torsdag kanske man drar till Falkenberg. Där har man ju inte varit på ett tag.. Mer änså händer det inte för tillfället..
  Just det, jag gaddade min bror idag. En text på benet o en stjärna på handen. HA HAAAAAAA nu fick du lida :-)

nehepp, ska dra mig till sängs nu.. orka vara vaken..



Kan hända att Johan är den bästa brodern som finns..
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: