Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

kass uppd.

Kategori: Allmänt

I know, och jag har inte orken för tillfället att berätta om mitt 2008, men det ska jag göra.

Dom här veckorna som jaghar varit ledig har jag varit sjuk och jobbat. Spännande. Njae inte så..
Men ska lägga in lite bilder från jul och nyår som jag lovat!


En del av hela gänget, hos joel.. Juldagen




Jag och Jonathans bror Mattis



Min käre bror Johan och jag :-)



Jag fick en puss på kinden av min älskling.



Syster Ida och jag!



jennie, Linda och så jag :-)



Julafton, Jonathan jag pappa och sofia. Min asfina klänning! :-D



Ida gav mig en fin tröja i julklapp. och ja, trött var jag på kvällen då denna bild togs..



Linda var fin på nyår, katten var inte glad. :-)



Jennie träffade jag med :-)

Lägger in fler bilder i morgon. Måste kila nu.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: