Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

haha

Kategori: Allmänt

1. Ditt namn: Liza
2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle): Lizizzle
3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska): Black cat
4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor): Emelia Charlotta Tunnel
5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förstanamn, de
tre första bokstäverna av din mammas förstanamn): Börlihel
6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg och din favoritdricka, på engelska): Red coke
7. Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn): (don no)
8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina gosedjur): Black Mini Me

Hehe, jag hittade den på Idas sida, tyckte det var askul.. så jag snodde den :-)

Jag har varit duktig nu, jag har varit ute och sprungit.. DON'T DO IT! speciellt inte ifall du bor i Mullsjö. SNORHALT. trillade två gånger och såg rolig ut minst 1000 gånger men, jag gav inte upp.. hehe.. så nu har jag ont i rumpan. 
    Idag började skolan, det vart trevligt. Längesen man såg alla.. eller aa, typ två veckor, men känns längre när man har haft tråkigt och jobbat hela tiden.. Men kan ju inte säga nej till extra pengar. .

Nu om något helt annat..
Jag tänker bojkotta Blondinbella, jag tänker inte heller kolla på let's dance förens hon åker ut. Jag är fet trött på henne nu, hon är överallt just nu. Och hon har väl inte direkt blivit känd för något hon gjort, förutom att blogga om sin vardag som består av dagens inköp blaaa blaaa blaaa. Då är det nästan roligare att läsa Kenzas blogg. Hon är ju iaf en modell, det är väll tufft, eller något. Det är ju många tjejer som vill bli, hon berättar ju i vissa tillfällen hur det är och visar bilder och så. Och mycket mer intressantare att läsa vimmelmammans blogg, verkliga livet. Hon berättar hur det är att vara en cancer patient, o.s.v.

men nu ska jag gå, god natt!

sötnos elvis!
Elvis är en sötnos

Kommentarer

  • Lotten säger:

    Liza du är så jävla elak, Blondinbella är faktiskt asbra, nu ska du inte vara sån! Vad har Kenza gjort som inte Blondinbella har?

    Blondinbella drack sig faktiskt berusad som minderårig och smygrasist och gick ut i aftonbladet för att säga att en utländsk kille har våldtagit henne och han hade faktiskt TVÅ fingrar i hennes fitta, HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ? avundssjuk



    ...



    Även om vi inte träffats på ett par år hoppas jag att du minns att jag är ganska ironisk.

    För Blondinbella suger.

    Det var det som var tanken med den här kommentaren.

    JAG HATAR BLONDINBELLA.

    2009-01-23 | 14:01:56
    Bloggadress: http://oibyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: