Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag/Lördag

Kategori: Allmänt

Hallo, äntligen fick jag upp sidan så nu ska jag skriva lite.

Igår, fredag, så var det först skola som gällde, vi gjorde inget speciellt faktiskt. Så inget intressant i skolan då, när jag kom hem till Mullsjö mötte jag Isa för att lämna lite grejer som hon hade i skolan som hon behövde. Sen så gick jag hem, när jag kom in i trappuppgången så kände jag en doft av maaat. Var så hungrig hade ätit ett knäckebröd på hela dagen, så var jääätte hungrig. När jag öppnar dörren in ser jag att min underbara pojkvän hade lagat mat! Hade pratat med honom när jag väntade på bussen, sa väl att jag var vääldigt hungrig. Han är underbar. :-)
   Sen så satt vi här hemma jag, Jonathan, Sture och Sonni och tjatade och spelade kort. Sen blev det att vi gick bort till Mattis för Jonathan skulle fylla i sin tatuering och Sonni fick ett ryck och tatuerade in Sonni(c),haha.. Jonathans tatuering blev jättefin! och Sonnic, ja han såg ut som Sonnic, det var fin. Efter fem timmar av färg, nålar och en surrande maskin. Så var det min tur.. JAG skulle  tatuera.. Så vi letade upp ett motiv som skulle vara enkelt och ett ställe. Det blev svampbob på mattis fot. Det blev faktiskt ganska bra för att vara första gången. Och sen så blev jag ganska trött efter typ 2 timmar så ögonen på svampbob blev inte fina. hehe. Vi var klara vi typ 3 någon gång på natten/morgonen. Jag är blixten NOOOT. Men det var skit kul och jag tänker fortsätta, det är en maffi känsla. det är gött. Jag ska ladda upp en bild på svampbob när jonathan skickar över bilden men just nu ligger han och sover och jag förstår mig inte på hans telefon. Men ni ska få se den :)
Nog om det.

Idag så får vi se vad som händer, kanske ska ta och jobba (städa) blev aldrig av igår :S och cadda ut lite svart klistervinyl och klistra på kakel.. hehe.. Vet ju inte ifall man får måla, och ifall vi får måla så kostar färg pengar och det ska bli snyggt och bla bla, bättre med vinyl bara dra bort ifalll det blir fel. asbra. Så åker jag och jobbar, så blir det klistra resten av dagen. sen vet jag inte. Märker jag. 
   Plugg blire i morgon.. så här ser min vecka ut;
- Måndag dataprov
-Tisdag, prov i hår och hud + tal i svenska (JIPPPPPIIII!!!, suck)
-Torsdag, prov i vägledning
jag har säkerligen glömt något men vågar inte kolla i min kalender, hehe.

Ne nu blev det ett LÅNGT inlägg så nu ska jag sluta.

Jag och mattis, stackars mattis fot..

HONEY!
En happy Jonathan! <3
Ha det bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: