Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

120109

Kategori: Allmänt

Hallo, sitter här och gör ingenting. Har klippt mig lite idag, jag blev riktigt nöjd faktiskt. Vågade dock inte göra för mycket, så klippte bara snelugg, lite uppklippt och lite på längden. Det är ju trots allt fem år sen jag var hos en frisör. hehe.. 
Mycket mer än så har jag inte gjort  idag, Sture och Jonathan sitter i soffan och kollar på 2½ män. :-)

På Onsdag är det dags för akupunktur.. Min första gång. Så får väl se ifall det är så hemskt som alla säger. De flesta som sagt att det är hemskt är nålrädda, och det är inte jag.. Har lärt mig att inte var det, mycket tuffare ;-) haha.

På Fredag blir det Rosenlund med lillsis Louise och morsan. Det blir en lugn fredag för på Lördagen ska jag upp tidigt och åka till Göteborg på skaldjursfest hos Bigsis Ida! :-D Mycket trevligt!. Åker sedan hem på söndagen. 

Nu ska jag ta och lägga mig för att jag ska upp tidigt i morgon så måste sova, God Natt!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: