Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

trött..

Kategori: Allmänt

efter ännu en storstäning idag.. Köket är glänsande och fint nu, likaså vardagsrummet och toaletten.. Bara sovrummet och garderoben kvar.
Ringde klahr idag, han hade inga nya lägenheter på falkgatan :-( tråkigt, vill så gärna flytta.. Men men, det kommer vi få göra så småning om. Men det dröjer väl ett tag. Tråkigt att vänta..

Igår var jag på silversmide med klassen, det var jätte kul och jag gjorde en fin ring, en häften glansig och hälften matt.. Svårt att beskriva men den är jättefin. Det kommer en bild på den med. ;-)

Akupunkturen blir bara värre och värre, shit vad ont det gör nu på vissa ställen, det suger.
annars så hjälper det faktiskt.! Hur härligt som helst!! Ni med huvudvärk borde testa det! :)

Nu måste jag ta och kila.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: