Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tisdag

Kategori: Allmänt

nu har jag inte bloggat på flera dagar.. för mycket att göra i skolan helt enkelt och jag har inte tid att sitta här nu heller med tanke på att jag lagar mat hmm.. bra kombo..
Så ska bara skriva lite kort om vad jag har gjort det senaste..
PLUGGAT PLUGGAT PLUGGAT SOVIT PLUGGAT.. så har det sett ut. ja just det mattis var här och åt igår. Det är väl det som har hänt.  nu dör jag så varmt det är här inne.

Måste gå börjar lukta hehe.. eh.. bränt. :)
puss

En mkt bedårande bild på mig

Kommentarer

  • beelllaaaa säger:

    haha den är ju sjukt snygg =)

    2009-02-24 | 23:25:57
  • Lotten och Kotten säger:

    Bella snodde min replik nu ;P tänkte också kommentera hur sjukt snygg du var, haha! Läckerbiten Liza ;P

    2009-02-27 | 14:07:00
    Bloggadress: http://oibyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: