Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag.

Kategori: Allmänt

Hej, hade inte så mycket tid över i går att skriva så nu så!
Igår var vi då hemma en stund, sen åkte jag Magnus och Johan (mina bröder) upp till mamma och lämnde en blomma, tjatade lite och så :-) trevligt, sen så kom Linda, fixade en frisyr på henne för hon skulle in till stan på en alla hjärtans dag fest, sen blev det diska, duscha och göra i ordning sig för halv sju skulle vi till Joel och fira Malin som fyller 20! (30 egentligen:P) stannade inte så länge, fick träffa trevligt folk och framför allt Caroline :-) Sen så åkte vi och handlade gott och sen blev det film resten av kvällen/natten.
Dock fick jag reda på att våra kära vänner fick inbrott i bilen 04.00 inatt. Lustigt folk det finns här i Mullsjö.
SUCK...

Nu så sitter jag och väntar på Jennie.. Hon ska hjälpa mig att plugga lite.. Hon kan sånt haha.. Trevligare att plugga med någon :)

Men nu måste jag kila för att hon kommer strax och måste plocka fram alla grejer och framför allt sätta på kaffe!
Puss !

Kommentarer

  • Bellaaaaa säger:

    hihih bra o veta vad du gör på dagarna =)

    jag är din trogna läsare Liza =)

    2009-02-16 | 02:02:37

Kommentera inlägget här: