Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

haha, ja bella, nu gör jag dig känd ;)

Idag har det inte hänt så mycket spännande. Skulle traskat bort till min kära vän Lamija och klippt henne men fick förhinder. Tyvärr :/ så det blir klippning i morgon!. Mycket trevligt.
Jag har även varit på handledarkurs idag, i 3½ TIMME!! Gud va tråkigt det var, men kursen är faktiskt väldigt bra. Jag tänkte att det var meningslöst och bara slöseri på tid och pengar. Men det visade sig att våra föräldrar behövde frächa upp minnet lite granna. Vi har även vääääldigt konstiga regler i trafiken. usch. Går tyvärr inte att förklara men, ni kommer märka ni som går kursen!. MYCKET att tänka på hela tiden..

Men men, nog om det.
Jag har varit lite kass på uppdateringen nu på det sista.. Eller jag har aldrig varit särskilt bra på det men det blir ändring på det nu. Eller jag ska försöka iaf. Lovar ingenting.

Det pågår en pokerkväll här hemma just nu, så jag håller mig ute i vardagsrummet och dom i köket. Bara grabbar.
Får se ifall jag får vara med sen ;)

Det börjar närma sig alla hjärtansdag och jag undrar vad vi ska hitta på. Jag tror inte att det blir något speciellt med tanke på att vi är bortbjudna just denna dagen. Så vi får se ifall vi stannar borta länge om inte så blir det väl hemmåt laga något gott och slänga på en film, skulle jag tippa på. Men om man stannar längre ja, då får vi fira alla hjärtans dag en annan dag. Men men.

Vad jag skriver om många olika ämnen nu. Nästa inlägg får jag hålla mig till ett ämne! .
 
Puss o god natt!

Kommentarer

  • anna säger:

    Godmorgon darling =)

    2009-02-12 | 07:32:47
    Bloggadress: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Trevlig blogg! Ha en bra dag..

    KRam

    2009-02-12 | 09:55:45
    Bloggadress: http://ermikaela.blogg.se/
  • angelica säger:

    jaa alla hjärtans dag , de får man se vad som blir, förhopningsvis kärleksfylld =)

    2009-02-12 | 11:17:39
    Bloggadress: http://angelicajarleros.blogg.se/
  • zoo-fia säger:

    Tjäna pengar utan att göra något mer (skriva blogg) än vad man redan gör. Du förlorar inget på det



    Gå in på min sida zoo-fia.devote.se/blogs/1211902/tjaena-pengar-paa-din-blogg-.htm />

    och följ instruktionerna





    2009-02-12 | 13:27:51
    Bloggadress: http://zoo-fia.devote.se
  • Bellaaaaa säger:

    det var en god macka man fick på den kursen iaf. nu gäller det bara att orka beställa tid till optikern :/ hahaha puss på dig

    2009-02-13 | 00:22:35
  • Leia säger:

    Fin header

    2009-02-13 | 00:26:52
    Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: