Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Nu kommer bilden

Kategori: Allmänt

på min första gadd jag gjorde i fredags.. Jag vill bara säga att jag hade väldigt ont i kroppen efter en väldigt konstig sitt ställning och jag tycker väldigt synd om mattis fot.. ren smärta i 2 ½ timme.. Det ska inte ta så lång tid och i slutet fick han lite för ont så snabbade mig vi ögonen vilket gav ett fult resultat annars blev den smutt! haha



Ifyllning nästa.. ännu en gång stackars mattis..

Nu sitter jag i skolan och väntar på att få börja så jag kan göra mitt prov så jag kan åka hem.. Hoppas på att få sluta efter provet.. Men skulle gissa på att vi inte får det.. Måste hem och diska.. SUCK!!!!
Nu så ska jag kila och läsa igenom boken en sista gång innan jag börjar :P
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: