Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

måndag

Kategori: Allmänt

ja nu var helgen slut och jag har gjort en del.
I fredags så var jag, Bella och Lisa uppe hos Jennie och Jimmy och åt middag och snackade en massa skit, givetvis fick ju inte Jimmy vara hemma så han drog ner till oss. Mycket trevligt hade vi, Bella sov även hemma hos mig till Söndag. Mucho nice.
Lördags så sov vi rätt länge och sen gjorde vi Taco, vi var ett gäng här nere då. ca 6 pers. haha sen blev det film och sen sova.
Söndag var det tvätt dag så idag ska jag plocka ner alla kläder som hänger överallt i hela lägenheten bara för att torktumlaren inte funkar som den ska. SUCK!

sen vet jag inte vad jag ska skriva mer för det var min helg.
hörs! puss

Kommentarer

  • Bellaaaaa säger:

    Åhhh Liza skriver om mig i sin blogg, jag kommer bli känd :D haha

    2009-02-09 | 23:49:46

Kommentera inlägget här: