Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

god kväll.

Kategori: Allmänt

klockan är 23.33 och jag ligger och har kollat färdigt på DH säsong 4. Jag ligger även och mumsar i mig chips och cola tillsammans med min katt.

Imorgon så blir det skidor, det kanske jag skrev innan.. men fick precis ett mess av madde att hon måste in till stan imorgon först!. suck.. Så det kanske blir att man hänger med.. maaaaybe..
Min kära lillasyster Louise kommer även imorgon, har fixat Petshops VIP till henne, så hon kommer bli överlycklig! Kul att se. haha.

ne, nu ska jag ta och försöka sova ifall jag ska orka åka skidor imorgon!.
Puss god natt


Mycket gammal bild på mig . :P

lillasyster Louise!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: