Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

fredagen den 13.onde

Kategori: Allmänt

spännande, än så länge har det inte hänt något dåligt! haha. Men vem vet..

Tack för alla kommentarer!! alltid lika välkomna!

Idag har jag bara städat, nu i ca fyra timmar. Har storstädat! Rensat garderoben och sånt AS KUL....hmm.. Men det var värt det., Inte för att det blev så mycket skillnad i utrymme men det blev fint!

Ikväll har jag inte mycket planerat min käraste ska antagligen iväg med sina kompisar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tror att man kanske träffar jimmy och jennie. Vill ju inte sitta hemma själv precis. Men vi får se vad som händer för spännande! Uppdaterar om det senare ;-)

klockan är nu 16.30 och jag har ännu inte hunnit äta frukost, hmm.. skippar nog den och hoppar på middag haha. Något gott kanske.

Just det, haha jag var på akupunkturen igår, och jag har haft ont i min högra axel nu i ett par veckor. Så han kollade lite närmare på det och kom fram till att mina små muskler jämte ryggraden på högra sidan har förminskats, sååå jag går med snett huvud. Jag har inte märkt av det. Men han gjorde det. Så ännu ett par övningar att göra.. Jippi..
Akupunktur är underbart. Det gör skitont under tiden men man märker en skillnad!! Så underbart.

Nu får ni ha det bra så hörs vi sen!
puss

Kommentarer

  • Bellaaaaa säger:

    aha trevligt =)

    lägg ut någon bild från våran kväll hos jennie =)

    tex den roliga på dig hahaha

    2009-02-16 | 02:03:40

Kommentera inlägget här: