Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

ja nu har jag varit dålig på att skriva nu igen..
Sitter nu hemma hos Jennie och har lite tjejkväll, Det är jag Jennie, Becci och Sladana. Mycket mysigt. Vi har ätit en massa gott och snackar en massa skit. Ska kanske dra ner till Erik sen, han har flyttat så får väl dra ner och kolla sen.. Kanske. Jonathan och dom är redan där. Vi får se ifall jag orkar.
Nog om det,.
Den här veckan har varit väldigt stressig, har haft väldigt mycket att göra. Typ prov och sånt tråkigt så jag har varit här uppe hos Jennie väldigt mycket för hon hjälper mig, har lite för mycket nu. Men hon är så snäll så.

Idag har jag haft estet rundtur och jag valde foto, så ni kanske kommer få se ett par fräna bilder i slutet av vecka 11. Sen så gick vi och åt, jag, Evelina och Sandra åt på café paus och resten av tjejerna åt på ett nyöppnat pasta ställe. Jag åt en bakad potatis med skagenröra, guuuuuuuuuuuuuuuu vad god den var, mums! Sen så fick jag världens huvudvärk och sov genom matten i stort sett, den var dock bara på 40 minuter. Sen blev det en tur på stan med Isa och Emma, blev att jag missa bussen så fick ta nästa, såg ett par jättefina skor på scorett, ett par replay.. Dock 900.- inget jag vill lägga ut pengar på just nu faktiskt. MEN AS FINA!. Sen när jag var hemma blev det diska och göra i ordning lite hemma och sen sova. Jag gjorde missataget att somna med underställ jeans och tjocktröja.. UNDEr ett duntäcke!  Så det var varmt.. och sköööönt.

Nehepp nu ska jag vara lite social, så hörs vi sen.

Ska nu sluta färga svart och köra på brunt och blondt igen.. Ogräs till hår!! Växer för fort..

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: