Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

you..

Kategori: Allmänt

You have become my ball and chain
But my feelings are just the same
Well honey, you´ve been living hell to me

oj, det var ett tag sen man skrev nu.
Idag har jag varit nere hos sjukgymnaste åter igen, det gick bra. Idag fokuserade vi oss på huvudvärken, nästa gång blir det ryggen och akupunktur. Hoppas att det hjälper nu.

Lyssnar på the bones nu o funderar på vad man ska ta o äta idag. Får se, makaroner o falukorv var ju ett tag sen nu faktiskt, har bara lyxat till det de senaste, kött nästan varje dag, deee e grejer de!

Förövrigt så måste jag ju säga att jag har haft väldigt trevligt ihelgen. I fredags var jag hos becci o firade henne, lördags var vi hos Linda O Gas på julparty, mkt trevligt :) Har ett gäng roliga bilder därifrån men har inte lagt in dom på datorn än, det kommer senare. Ifall jag kommer ihåg det vill säga.

Nehe ifall man kanske ska ta o göra ngt vettigt?..

 

Pyss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: