Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

................................

Kategori: Allmänt

no need for a headline...........

Jag har hört att det där med kärlek är rätt jobbigt.. Som fan med. Men jag har också hört att allt löser sig till slut, det sa en mycket vis ung man till mig en gång. Funderar på att träffa den här unge mannen i helgen. Johan heter han, han är bra han. 
  Det är lite fööör många känslor just nu, tycker jag inte om. Inte alls faktiskt. Men imorgon kommer lillskrutten o sover över hos mig så då får vi prata lite, hon är bra hon med. Medans jag ändå är ifarten kanske jag ska ta en sväng förbi götet o hälsa på sis! Fast idag får det nog bli Magnus, vad skulle jag göra utan mina syskon? .. jadu.. hade ju inte suttit här iaf..

Jag tror Sofia har smittat mig med the bones febern, jäla skit.. Det ända som spelas just nu, sitter tillomed på spotify på datorn o skolan o lyssnar på dom. Bra skit, mkt bra skit. :-)

Det finns så mkt mer jag skulle vilja skriva o säga men jag har inte mod nog att göra det så jag skiter idet. Låter det vara, det kommer någon gång senare, längre framåt. Något att sefram emot.. not..

ne nu skiter jag i det här, heeeej.

<3

Kommentarer

  • Ida säger:

    Kul att ni ärver min musiksmak också haha. Du vet väl att fraserna i förra bloggen är från en låt tillägnad mig? :) Följ med lillfisen hit nästa helg så julmyser viiiii! Jag är ledig! puss

    2009-12-09 | 21:12:15
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/
  • Liza säger:

    Jaa, visst är det ;) Sitter o lyssnar på dom nu med haha. Är den det? :P

    Ja det kanske jag kan göra, ska kika hur planeringen ser ut :) Puss!

    2009-12-11 | 11:28:43

Kommentera inlägget här: