Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

det kommer snart..

Kategori: Allmänt

.. ngt dåligt.. Det gör det alltid.. Jag vet det,jag vet allt.
Fick träffa Johan igår, han är bra han. Han får en att bli glad igen, det tycker jag om. :-)
Idag ska jag inte göra så mkt, ska snart ner till banken så fort jag kan ta bort handuken på huvudet. :-) Kanske ska ta o städa lite till. Konstigt nog blir det aldrig bra.. Men det kanske är för att barnen har varit här i helgen. :P

Jag tycker inte om spotify för tillfället.. Tog bort alla mina the bones låtar. så nu är jag depprimerad..
  Funderar på ifall man kanske ska ta en tripp till götet i helgen, ska se ifall plånboken tillåter detta. Hade varit skönt faktiskt. :)

Nehe, ska väl ta o dra mig nu då.
Puss


Gas o lilljohan!

Gas, lill Johan, fräcka Fredrik o Linda

erik klippte sig.. som vanligt.
Det var ngra få bilder ifrån julfesten hos Gas o Linda


Min nyaste:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: