Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

söndag

Kategori: Allmänt

igår var ingen rolig dag, igår kommer jag förtränga, jag kommer även glömma dig. ceep..
 O tack för allt stöd igår. :-)

Jaha idag har jag tilllbringat 8 timmar på sjukhuset. Mycket trevligt. Eller ja.. Stackars honom jag gick ju i total däck lite titt som tätt.. haha.. Imorgon blire 8 timmars tvätt! shit vad kul, ser verkligen fram emot det.. NOT.. Sen på tisdag blir det jobb o så får vi se ifall jag tar mig till sjukhuset. Börjar ju bli bundis med personalen, synd att han flyttades för dom på akutmottagningen var ju skitroliga o trevliga. :-) Jag har till o med fått berömm idag :-) alltid lika kul o höra :-)

Nehepp.. Nu ska jag äta snask o gå o lägga mig. Är uppe hos pappa för fösta gången på över en vecka.. (tv.n nere hos mattis funkar inte he he)

God natt!
puss


såg filmen häromdagen, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: