Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

fy..

Kategori: Allmänt

.. skallebank är inte kul.. Fick åka hem, det hjälper inte o vila, det hjälper inte att sitta vid datorn heller, inget hjälper.. Får väl slänga i mig lite piller så blir det förhoppningsvis bra sen.

Skolan har då börjat igen, ganska skönt faktiskt. Dock så är det ju typ bara långa dagar, är glad över att jag inte valde naturkunskap b, då hade jag slutat 19.00 varje tisdag, big no no!. Skönt att träffa pärlorna igen :-) Nog om de..

Jag är ganska dålig på det här med uppdatera, typ aas dålig. Får väl försöka bli bättre, inte för att det händer så mycket speciellt imitt liv, he he.. eller jo.. men inget jag tar här ;-)
  Nehepp ska ta o knapra lite piller sen dö en stund.. Eller försöka iaf.

Ha det bra :-)
puss!


vovsi!:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: