Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag!

Kategori: Allmänt

våååååååååååår ute nu, härligt är det. Ska strax gå ut och sätta mig i solen med en bra bok. Skulle bara skriva ett kort inlägg först.
  Dagen började med att jag försov mig, det var ju lite tråkigt men det gjorde inte så mycket. Sen så prata med Eweline och sen lunch, efter lunchen fick vi koppla kontakter. Sen var dagen i skolan slut, det är även comenius projekt i skolan, tänkte att jag skulle gått på genrepet av modevisningen vid halv fyra men kände för att åka hem och glassa i solen. Comenius projektet är att Norskar Svenskar och Fransmän (?) gaddar ihop sig i frisör, florist och mode och gör en frän modevisning!. Lite häftigt.
  Träffade Sofia en snabbis innan hon skulle till sin praktikplats, det vartrevligt. Jag Cicci och Isa gick in till stan i dag eftersom det är så fint väder, asnice.
  Ska även fixa Jennies hår sen med!.

Pratade med min käre bror Johan i går med, vi ska träna i morgon. Jag ska bli biff. Iaf i ryggen.
Nu ska jag gå och glassa, ha det gott! höööörs
PYSs
<3

Kommentarer

  • Ida säger:

    HAHA! sedan när blev norrmän norskar? skitkul det dära du;) Ska bli spännande o se dig sen då biffen<3

    2009-04-02 | 22:01:52
    Bloggadress: http://idagbgrockcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: