Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

torsdag..

Kategori: Allmänt

jaha vad ska man hitta på idag? Det blir nog städning i brist på annat. Jonathan jobbar, Jennie jobbar, alla typ jobbar. Och jag sitter här på arslet och har inget att göra.. Jag vill också jobba. Få tiden att gå. Det här suger.
  Jaja, igår gjorde vi som sagt nget speciellt, jag såg en film typ, Jonathan somnade ganska tidigt. Jag gick och la mig efter filmen för att jag inte hade något mer att kolla på. Så la mig vid 01.00 gick upp vid 06.00 för att se till att Jonathan vaknade. Sen somnade jag om och Jennie väckte mig vid 12.45!!!!! HALLÅÅ?? jag har ju inget liv. Får ställa klockan i morgon. Inte för att jag vet vad jag ska göra, men orka sova bort precis hela dagen på ett ungefär.
  Iaf, jag tränade igår med, så imorgon kanske jag får börja på vikter, får se vad Johan säger också kallad som "min personliga tränare" haha, jag gör det inte annars, får påminnelser dom dagarna jag ska träna utav honom. Det är gött. Dock har jag fortfarande träningsvärk sen i fredags förra veckan. Men bara lite. jaja.

Fick även veta att jag och Jennie ska göra en uppsättning på en blivande brud på midsommar! Och make up. Mycket roligt, tyckte synd om henne för att hon inte hade någon att gå till eftersom det typ inte är någon som jobbar då. Tänkte att det kunde vara kul, hon ska gifta sig borgligt ute sååå, inget allt för fancy. Blir nog jätte bra.
Nu ska jag börja städa!.
Puss
Bjuder på en GAMMAL bild på mig och Jennie!
<3
Jennie till vänster och jag till höger, asnice hårfärg jag hade, not..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: