Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

jag har skrivit riktigt dåligt nu tyckerjag.

Men har ju faktiskt jobbat väääligt mycket, hela förra helgen bestod av att gå upp klockan 06.00 och oka till habo. wopidido. Sen i veckan har jag tatuerat och grejat, jag vet inte om jag skrev om det förra gången. Jag har iaf gjort fyra stycken sammanlagt änsålänge, svampbob, jolly roger prylen, smulan och dollartecken . Dollartecknet blev smutt. Lägger in en bild när jag är hemma, nu är jag i skolan. tyvärr.
Alla är välkomna att bli tatuerade, vill inte säga försökskaniner längre eftersom det blir ju inga försökskaniner längre. Det är ju bara i början man kan skriva det. 

Nog om det.
Igår så var jag och Jonathan uppe hos Jennie och Jimmy. Det var mycket trevligt vi grillade och spelade med andra ord, jag och Jennie var ju helt klart bäst. Dock vann vi inte med tanke på att Jonathan och Jimmy plockade på sig alla dessa tjuvar som gjorde så att de vann. Vi fick väl kanske max 4 medans dom fick nio på en omgång. dom fuskade säkert. hehe..

Nu ska jag ta och dra mig. Ha det gott
puss

btw så var Ida här i helgen med, det var trevligt. Bilder kommer på det med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: