Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag

Kategori: Allmänt

jaha jag skrev fel igen om det där med folk som bor i norge, skit samma nu orkar jag inte bry mig mer :P

Jaha, igår Lördag, var det en trevlig kväll.
Började med att jag, Jonathan och Johan åkte in till stan. Tittade lite på kök och tillbehör, köpte en mascara, nya glas och matlådor, skulle ha köpt gafflar men fanns ju typ bara barnbestick kvar. suck. Jaja.
Sen åkte vi hem till Mullsjö och satte oss på Kalles uteservering för att äta gött kött. Det satt fint i magen. Efter vi käkat släppte vi av Jonathan hos Erik. Jag och Johan åkte upp och lämnade bilen och sen tog vi sällskap neråt, han skulletill erik och jag till Emma. Hemma hos Emma så grillade vi och hade det gott i solen.  När solen hade gått ner, så gick vi också till erik där det var en massa folk, massa trevligt folk. Sen åkte jag hem vid tolv tiden eller något, var väldigt trött.

Och nu sitter jag här med Mia och Elvis (hund OCH katt) härligt, ovanligt lugna. Vi ska strax traska bort till stationen och möta Mattis, Joel och Mackan som har varit i Halmstad.
lägger ut lite bilder från gårdagen senare.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: