Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag

Kategori: Allmänt

första april, tiden gåt fort! det är härligt, super fint väder ute!
Har haft frisör hela dagen det har varit ganska varmt kan jag lova, man blir trött av det. Så trött att man slocknar på bussresan hem. Vi gjorde lite långhårsuppsättningar och klippte lite gradering. Det var kul.
 Efter skolan så gick jag, Isa, Evelina H, Sandra, Caroline och Cicci o fikade på Waynes. Vi sattes oss ute i det härliga vädret! Det satt fint med en kopp kaffe och en bagel!
 Nu ska jag ta och laga lite mat, ha detgott här kommer det lite roliga bilder från min telefon! ;-) Och bilder från idag!
PUSS

Monkiiii Sofia

Bror Magnus och jag hade kul på jobbet.. :-D

Gjorde denna idag :-)

ganska nöjd ändå..

en söt cicci :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: